Followers

Friday, February 20, 2009

RUMAH KU SYURGA KU

RUMAH SAYA YANG UNIK
(klik pada gambar untuk gambaran lebih jelas)
IDEA WALID SAYA YG KREATIF!!
MANA MAU CARI??

**RUMAH ITU MASIH DALAM PEMBINAAN

7 comments:

ab geldofg said...

wah cntiknya rumah ko

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

Tima kasih ab gel.....

;)

arryani said...

Waaaaa,

cantiknya..saya suka sgt. Boleh tumpang tinggal kat situ tak??

Lawalah. Ciri2 rumah idaman saya...Ada unsur2 desa....ada suasana kampung.

Pendekata semua yg saya nak, ada...

Alah...bolehlah....saya nak tumpang duduk situ sekali.

Kalo tak pun, saya sewa bilik eh...boleh kan? kan....kan.,.....kan...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

arryani: bleh2...nti lau sy kawen sy jemput bleh ar tdo c2 nanti...hehehe...

CIVIC Power said...

Cantik ghumah mike yong.. mahal nampak gayenye tuh!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

civic power: makaseh yek??

mahal ke tak xtahu la...tp batu2 tu amik kat sungai jer kt kg...

hehe...

BuahKranjiDalamPerahu said...

ini susah nak cari ni...mesti bukan orang sini ni..orang seberang ni...hehehe