Followers

Tuesday, December 27, 2011

KAMPUNGKU


LOKASI: YAN KEDAH

SUMBER GAMBAR: KLIK SINI



Situ Gunung Jerai. Kampung aku di Yan, Kedah.

Apa yang uniknya mengenai kampung aku ni di sini ada sawah padi, gunung, air terjun dan juga ada laut.

Sangat bersyukur mempunyai kampung yang indah macam ni

Dan paling aku bangga sekali bila pengambaran untuk filem Ombak Rindu buat di kampung aku.





4 comments:

Cik Tengku Saliha Rahima Bt Tg Ariff said...

oww ptt pun lawa je tmpt lam cte ombak rindu tu . hehe . kg sis yg shantek nie upenye :)
btw nice 2 meet u

Mat Som said...

Cantiknya kampung awak, bilalah nak ke Gunung Jerai ni....?

Panglima Muda said...

hang ambik gambaq tu......kat belakang rumah kita pun cantik jugak.....

Mas Huda said...

bagus sekali ya gambarnya